About me

Acum se presupune ca ar trebui sa ma prezint,dar m-am schimbat atat de mult in ultimele luni incat imi este si mai greu ca inainte sa o fac.Lacrimile varsate m-au intarit si ,din nefericire, inrait.Mda..acum sunt mai rea si nu regret.Am fost luata prea mult timp de fraiera si mi-a ajuns.Stiu insa ca am ramas acelasi copil incapatanat si uneori naiv…chiar nu ma pricep sa ma descriu asa ca nu o sa mai zic nimic.Cei care vor pierde ceva timp citind scrierile mele isi vor da seama cum sunt:)Varsta nu o consider necesara si ,momentan,nici numele….

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la About me

  1. Inocentul spune:

    Salutare.
    Bine ai venit in blogosfera!🙂
    Am incercat sa citesc cele 2 articole si am reusit intr-un final, dar foarte greu din cauza temei/sablonului pe care il ai in momentul asta.
    Literele sunt foarte mici si ingreuneaza citirea.
    Ar fi benefic pentru mine si pentru ceilalti cititori daca ai schimba tema. Ai de unde alege.🙂
    Ah, uitasem sa-ti spun ca ‘limbajul de tip messenger’ este si asta o problema.
    Atat am vrut sa-ti spun.
    Sper sa nu te superi, eu doar am facut cateva precizari.
    Succes in continuare!🙂

Lasă un răspuns

