27mar

Dragostea..ce e dragostea?In momentul asta o pot numi cel mai rau lucru kre mi s’a intamplat…m’a distrus!Am aflat mai multe decat era necesar in ultima perioada,am asteptam sa treaca majoratul,sa vad cum te porti si ei bine…sunt unpic dezamagita de comportamentul tau din seara aia.Am aflat iar k ai kva k aia!Ce ma mai retine?De ce nu te las?De ce nu te scot din viata mea?Poate gandul ca mai sunt 3 zile si facem 3ani,dar dc nu ma gandesc la astea 3sapt in care am aflat tot felul de lucruri,care de care mai dureroase.De ce nu ma gandesc la faptul ca azi am plans 2-3 ore?De ce nu ma gandesc la mila pe care o simt iar pt mn?De ce nu ma gandesc la felul in care m’ai mintit iar azi?!La felul in care juri k nu e adev kva k eu stiu sigur ca e adevarat.Sa iti dau un ultimatum?Nu mai pot!Nu mai rezist!Te vreau cat mai departe de mine,de viata mea!M’am saturat de tot raul pe care mi’l faci!Continui sa ma intreb ce s’a intamplat!Te schimbai si acum ai distrus iar tot!M’ai distrus iar!Sunt distrusa!Ce naiba e in capul tau?aia?!DOamne,de ai vedea si u cum arata!Da,stiu k nu e vina ei si stiu k  sunt rea!Dar ea merita toata rautatea din lume,ea a castigat toata ura mea si pe mn ca inamica!Din momentul in care eu mi’am jurat k o sa mi’o plateasca ar fi trebuit sa fie foarte clar pt toti k viata ei o sa se complice!Nu o sa o las in pace!Nu vreau,vreau sa plateasca!Cat despre tn..o sa ma gandesc daca sa iti mai dau un ultimatum sau sa te las direct si defintiv.Serios,chiar m’am saturat de jocu asta!Chiar nu iti dai seama ca o sa ma pierzi?Eu te’am tot avertizat.Daca nu pricepi nu e vina mea.O sa ma pierzi si atat.O sa te las cu specimenele tale si cu ura mea!Mda..te iubesc atat de mult,dar simt kum toata dragostea asta incepe sa se transforme in ura!Ura mea o sa fie suvenirul pe care il vei primi drept rasplata pt anii astia.Anii astia in care am tot sperat sa te schimbi.Sunt o proasta!Sunt naiva si idioata!De ce imi vine atat de greu sa renunt la chinu’ asta?Nu mai pot sa o numesc relatie..acum plang iar,pt tn nu conteaza lacrimile mele.M’ai vazut de atatea ori plangand si nu ai facut decat sa te enervezi.Yuby,o sa te scot din viata mea!Nu te mai vreau!Imi faci doar rau!Nu mai sunt in stare de nimic…nu mai vreau nimic de la viata.Viata?!Ce traiesc eu acum se numeste viata?Ce chestie!Nu mai am ce sa iti fac si nu mai are rost sa incerc!Ce rost mai are un ultimatum?MI’ai domonastrat de atatea ori ca nu am cu cine sa port o discutie asa cum ar trebui.MI’ai demonstrat de atata ori ca nu iti pasa de noi,de tot ce am incercat sa construim in timpu’ asta.Oare ce insemn pt tn?Oare simti ceva pt mn?Cum poti sa spui k ma iubesti cand imi faci atata rau?Cum pot sa te iubesc atat de mult dupa tot raul pe care mi l’ai facut?Vreau sa se termine tot,absolut tot!Nu mai pot,nu mai am forta sa merg mai departe!JUr ca e prea mult!Sunt doar un copil care a suferit prea mult.M’am schimbat..nu prea mai stiu exact cine sunt,dar stiu ca imi e mai bine asa.Decat sa fiu luata de proasta in continuare mai bn imi doresc razbunare.Asta e!Ma doare ca m’am schimbat,ma doare k am devenit asa..sunt momente in care simt ca mai tare de atat nu pot sa sufar,dar imi aduc aminte ca am invatat k intotdeauna se poate mai rau.Am invatat atat de multe in ultimele luni.Nu o sa mai las pe nimeni sa ma raneasca vreodata!O sa plateasc intotdeauna cu aceiasi moneda!Pentru fiecare lacrimi pe care o vars vinovatul o sa plateasca inzecit.Inca ma mai recunosti,inca mai am o parte din vechea eu,dar in curand nu ma vei mai recunoaste,in curand vei vedea si simti uramarile suferintei transformate in ura,in curand vei putea citi toata ura in ochii mei.In curand voi fi o alta ,,eu”,o ,,eu” care este complet diferita de ce mi’as fi dorit sa fiu,dar asta e!O sa fiu fata pe care suferinta si’a pus amprenta si care o sa actioneza condusa de furie.In curand locul dragostei mele va si luat de o ura la fel de intensa.Si..stii..poate totusi ai mai putea sa faci ceva..dar ce rost mai are?NU o sa faci nimic,ai avut atata timp si nu facut decat sa o dai in bara…parca mai exista o scanteie de speranta in mine,dar o sa se stinga in scurt timp,iar apoi te voi scoate din viata mea chiar daca voi suferi..TE IUBESC ATAT DE MULT!

I hate love

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 27mar

  1. valentyno spune:

    Foarte frumos…:*

  2. vulpoi spune:

    In primul rand, felicitari pentru ideea ta de a-ti face blog.

    In al doilea rand, dragostea are doar doua consecinte: fericirea si durerea, Probabil ca pe prima ai simtit-o in anii in care ai stat cu asta de ii spui tu iubit. Acum a venit timpul sa simti si celalta parte a iubirii.

    In al treilea rand, data viitoare cand scrii, scrie cu alineat si cu spatii intre alineate…asta face textul mult mai citibil.

    In al patrulea rand..te pup !

Lasă un răspuns

